joi, 16 februarie 2023

Retrospectiva Vacantelor din 2022 - PARIS- Cap.I/VII


PRIMA ZI PARIS

GALERIILE LAFAYETTE



Retrospectiva vacantelor din 2022, continua pe 6 aprilie, intr-o miercuri dimineata pe la 10 si jumatate aterizam la Paris, unde urma sa ne hranim cu energia, parfumul, cultura si rezonanta Parisului timp de o saptamana. Aveam cazare intr-o mica garsoniera la limita zonei I a Parisului, ceea ce ne oferea avantajul apropierii de obiectivele turistice cele mai insemnate si multe statii ale mijloacelor de transport diverse foarte aproape. Exceptand drumul la Versaille care este in afara Parisului si drumul pana acolo a durat o ora si ceva, pentru restul obiectivelor drumul dura intre 10 min si o jumatate de ora.Astfel am castigat timp si am reusit sa vedem multe obiective din lista noastra cu foarte multe obiective. Am achizitionat din prima zi un Paris Pass care avea peste 70 de obiective si activitati dintre care noi am reusit sa facem cam 40 de vizite la muzee si obiective turistice cu ghid la unele si fara ghid la altele si de activitati gen "Mic dejun la Paris" sau "degustare de sampanie in cartierul Montmartre" .

 
Inca vreo 20 de obiective constau din castele din afara Parisului pe care indiferent de mijlocul de transport consumai cate o zi pentru fiecare , asa ca noi ne-am permis din cauza timpului limitat sa vizitam doar Versaille.


Primele imagini din Paris








Imagini stradale din Paris









In prima zi am vizitat Domeniile Regale si Gradina de pe Domeniile Regale, 











Biserica Poloneza, 





Biserica Saint Roch, 






Piata si Biserica Medelaine, 




Piata Vandome cu Palatul de Justitie, 





Galeriile Lafayette, Palatul Garnier si Opera gazduita de acest palat.





























Dupa mai mult de 2000 de km parcursi cu avionul in trei ore si cateva minute, dupa drumul de la aeroport la Paris cu autocarul timp de o ora si ceva, dupa hoinareala prin Paris pana in noapte tarziu, ne-am intors la locul nostru dragut de cazare unde am adormit de cum am pus capul pe perna. Urmatoarea zi era o zi grea cu cateva muzee renumite de vizitat printre care si Luvrul si o croaziera pe Sena, toate acestea facand parte din Paris Pass.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu